Odcinek #48 – Piaskowanie duszy

Odcinek #48 – Piaskowanie duszy

Cześć!
W dzisiejszym odcinku gościmy następną osobistość ze świata gamedevu, Michała Neugartena. Michał tworzy Sand is the Soul, o którym opowiadaliśmy w odcinku PostPixelowym. Wypytaliśmy go o różne aspekty tworzenia jego gry. Dodatkowo Ania przeszła Asasyna, grając kolokwialnie babom, zaś Piotrek znów się bił… na Switchu.

Poruszone tematy:
Newsiki:
→ IO-Interactive samodzielne z prawami do Hitmana
Dział Giereczkowy:
→ Piaskowanie duszy czyli rozmowa z Michałem Neugartenem
→ Assassin’s Creed Syndicate
→ ARMS na Switchu (ponownie)

Miłego słuchania!

Pobierz Odcinek 48

  • isaakPL

    😉 kurcze zainteresowałem się kolejnym indykiem, jako że plany z wydania na konsole przyjmuje z wielka radością a gdyby wyszło na Switcha brał bym od ręki ale może być to druga obok pierwszego wiedźmina gra na Macu ;). Nie wiem z czego się to bierze ale na Switchu ogrywam ogromną ilość tytułów, praktycznie od premiery kupuję 3-5 gry miesięcznie podczas kiedyn na PS4 czy XBOXie nigdy nawet nie przeglądałem indyków z powodu ogromniej ich ilości a ogrywałem tylko to co dostałem w goldzie czy plusie a i to nie zawsze. Zauważyłem że będe miał duży problem jak się pojawią promocje na Switcha bo duża część biblioteki już mam u siebie. Ale wracając do tego co chciałem napisać, dla mnie lokalizację są dość istotne, jestem poniekąd kaleką językowym, muszę sporo energii i skupienia włożyć żeby przetłumaczyć sobie to co mam, to nie znaczy że sobie nie radzę jednak mocno utrudnia mi to zabawę dlatego przyklaskuje każdej inicjatywie czy to napisy które moim zdaniem powinny być możliwie w każdej grze. Jeszcze w grach w których najważniejsza jest mechanika to ok ale jak już wchodzi kwestia fabuły zaczynam się pocić. Parę dni temu skończyłem najnowsza odsłona jednej z moich ulubionych platformówek Shantae na Switchu i gdyby nie słownik to w życiu bym tego nie przeszedł, akurat jest to gra w której jest ogromny backtracking i zadania temu przynieś to daj tamtemu tamten da komuś innemu dzięki czemu dostaniesz kolejny przedmiot fabularny. Na szczęście całkiem fajnie rozwiązana jest łaźnia w której zawsze dowiaduje się co dalej mam robić.
    Co do Armsów to gra mi się szalenie podoba grałem kilka razy z bratem na jednej konsoli 1vs1 twoje to mnóstwo zabawy, a granie lokalnie na dwóch konsolach, niestety przetestowane tylko w MK8 jest rewelacyjne
    Ps. Świetna okładka