Odcinek #60 – Ryba musi walczyć

Odcinek #60 – Ryba musi walczyć

Cześć!

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to jest nad wirtualną wodą? Wiecie, piwerko (lub soczek), wędka i woda, a w niej stwory, które tylko wy możecie ujarzmić. Dominik wraz z Hubertem mieli okazję wykorzystać swoje (pseudo)wędkarskie umiejętności na Planecie Wędkarstwa. Gdy chłopaki łowili w spokoju rybki, Piotrka pochłonął rok 1930. Nie mógł się oderwać od Filiżankogłowego, co możecie sprawdzić na streamie → https://youtu.be/JStr-E4VUok.

Dodatkowo, do nagrania dołączył Tomek Doktorski, który oficjalnie staje się jednym z Gierkowców. Mamy nadzieję, że Wy też się z tego faktu cieszycie, gdyż będzie więcej Nintendo. 😈

Poruszone tematy:
Dział Giereczkowy
→ Piotrkowa Errata z Destiny
→ Cuphead
→ Fishing Planet
→ Zelda na GC
→ We are Doomed na PSVita
Kulturka
→ DC Rebirth!

Miłego słuchania!

Pobierz Odcinek 60

  • Witam!
    Jeżeli chodzi o Knacka to sprawa wygląda następująco:
    W internetach pierwszy Knack jest swego rodzaju memem. Dlaczego? Dlatego, że miał to być niby wielki powrót platformówek wprost od Sony. Gra była tytułem startowym na PS4, a przy samej grze pracował (a nawet był jej twórcą) Mark Cerny – główny projektant konsoli PS4. Niestety nie wszystko poszło po jego myśli. Przede wszystkim gra była brzydka, toporna, frustrująca, a na domiar złego działała naprawdę fatalnie. Nie spadała z tego co pamiętam poniżej 30fps jednak zamiast zrobić locka na 30 klatkach gra miała odblokowany framerate przez co wahał on się od 30 do 60 mocno spadając nawet o 20 jednostek. To była mocna wtopa, a że fanboje PlayStation nie mieli czym wojować to wojowali też Knackiem a cała reszta graczy zwyczajnie miała polewkę z tej gry. Dlatego teraz często przy dwójce słyszy się teksty typu ‚KNACK IS BACK, BABY!’ bo to jest częścią tego mema.
    Co prawda w jedynkę nie grałem natomiast mam tego cebulowego Knacka 2 i muszę powiedzieć, że po ok. 2,5h jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony bo gra ma co prawda sporo walki, ale jednak też sporo elementów platformowych, drobnych łamigłówek i eksploracji. Brakuje mi obecnie prawdziwych platformówek i Knack 2 dobrze mi uzupełnia te braki, a w Crasha jeszcze nie dane mi było zagrać.

    Komentarz być może jeszcze zostanie poddany edycji gdyż zostało mi 30 minut do końca.

    • isaakPL

      Ja się zastanawiam jak Sony mogło zepsuć Knacka 1go, teoretycznie ma wszystko żeby być hitem Sony samo w sobie tez ma ogromne doświadczenie. W jedynkę nie grałem bo czekałem aż będzie w plusie ^^

      • Też nie rozumiem jak ex tworzony przez projektanta PS4 mógł wyjść w takim stanie i nie być w ogóle dopieszczony. Jednak pewnie chodziło po prostu o tytuł na start konsoli. Jednak dwójka mimo, że jakościowo wyraźnie lepsza to też cierpi na masę mniejszych czy większych wad, a takie rzeczy jak źle wyważony poziom trudności i oszukujące AI to rzeczy, które nie powinny mieć miejsca w kontynuacji.